Tuesday, June 19, 2012

ნაფიქრის შეჯამება-გადმოლაგება


  1. სიშტერე და ბედნიერება პირდაპირპროპორციული სიდიდეებია, აზროვნება და ბედნიერება-უკუპროპორციული(ცოტა მათემატიკურად ჟღერს);
  2. როცა მუშაობ, საკუთარ სახლში შუადღის საათებს აღარ ატარებ-არადა სხვანაირია შინ ყოფნა მაგ დროს;
  3. დღეს ჩემი ძმა წავიდა ყაზბეგში და მე მუცელში ისევ დამიტრიალდა ერთი წლის წინანდელი გრძნობა- დარიალის კლდეები რომ მტკიოდა, ის(იმწუთას ვერავის გავუზიარე(( );
  4. თუ ძალიან არ გავბრაზდი, სათქმელს მოკლედ და კონკრეტულად ვერ ვამბობ, თუ გავბრაზდი, მერე ვიტყვი, თუმცა ვაი იმ თქმას და ვუი ჩემ სიმართლეს;
  5. დამყოლი ვჩანვარ;
  6. დილაობით გარეთ გავლა კარგია;
  7. მანგლისი მენატრება. ტყეც;
  8. ჩემი ინტუიცია(ან რაც გინდათ დაარქვით) ყველაზე ირონიული რამეა ამ ქვეყნად;
  9. ატანა არ მაქვს, როცა მარიგებენ(აი, ის ირონიული ინტუიციაა დამნაშავე, ეგერევე თავი უნდა წამოყოს- მე ამაზე ფიქრი გაიძულე და შენ მაინც არ მომისმინეო);
  10. სასწავლებელს ვამთავრებ, რამენაირი შეგრძნება-ნული;
  11. მეგობარი ხარ ჩემიო-ვერ ვათქმევინე ამდენ ხანს;
  12. სიტყვებს შორის, სინონიმებს შორისაც კი, უმცირესი განსხვავებებიც მნიშვნელოვანია;
  13. ჩემი საქციელი საგრძნობლად ჩამორჩება ჩემ აზროვნებას- არ ვიცი, როგორ დავაწიო.
13-იანისადმი ნდობის გამოცხადების მიზნით აქ გავჩერდები-ჩემი აზრით, სხვებივით მშვენიერი, არაფრით გამორჩეული რიცხვია.



2 comments:

  1. მანგლისი კარგია ^^ ტყეც <3
    ვერც მე ვიტან რომ მარიგებ :|
    და ბოლოს, საოცარი ინტუიცია მაქვს :ყეს:

    ReplyDelete
  2. :D :D
    manglisi, intucia da sijiute "rulams"

    ReplyDelete